hAiku boX

hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX

Thursday 16 July 2009

gorecelidir yasamak;
pek cok acidan gorebilmek ise; basli basina bir beceridir.
afaki olamaz hicbir goz, zaman zaman empati yaparak girer baska acilara,
dalip gitmek gerekir bazen derinlere,
gorebilmek icin...
goz degil sadece gorgu organi;
bes duyuyu yasatmaktir bakis acisi,
ve pek cok bedenle, pek cok aci olusur hayatta,
ben'likten ve benci'llikten arinmis bir bakis acisi ise; sadece ve sadece arafta...
kisaca kadrajda ne varsa;
bakis acisi o demektir...
herkesin gercegi bakis acisinda yansiyanla sekillenir;
oz'de ne varsa; goz'de o belirir...
...ve kim ne derse desin, hayat neylerse eylesin,
ister toy, isterse burusmus bir beden gozlere hukmektsin;
gormek istedigimizi goruruz;
gordugumuzu algilariz;
algiladigimizi yasar ve yasatiriz.... -z.d.-

No comments:

“All there is...   is consciousness.”

dusler-de...

dusler-de...
ya da muallak ve araf'ta...
Early bed, Early rise, Makes a girl;
Healty, Wealthy and Wise...


- Atilla Agabey, bunu bana soylediginde yatili okula gonderiliyordum... Kulaklarin cinlasin; kocaman oldum ve hic unutmadim.