hAiku boX

hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX hAiku boX

Thursday 16 July 2009



ne hasta bekler sabahı
ne taze ölüyü mezar
ne de şeytan bir günahı
seni beklediğim kadar

geçti istemem gelmeni
yokluğunda buldum seni
bırak vehmimde gölgeni
gelme artık neye yarar

NECİP FAZIL




....gun gelecek, bu siiri gazetedeki koseme yazacagim.
muhtemelen yillar yillar gecmis olacak hikayenin uzerinden ve muhtemelen burusmus olacagim.
tabii sen de...
sen de burus burus olmus olacaksin...
en azindan yolu yarilamis olacaksin.
kim bilir kimler girecek hayatina o sure zarfinda, kim bilir kimler gocmus olacak hayatindan...
ve sen beni animsayacaksin.
ben ise; sana cok uzakta, bir baska diyarda; bir baska hikayenin farkli bir seklini yasamakta olacagim...

No comments:

“All there is...   is consciousness.”

dusler-de...

dusler-de...
ya da muallak ve araf'ta...
Early bed, Early rise, Makes a girl;
Healty, Wealthy and Wise...


- Atilla Agabey, bunu bana soylediginde yatili okula gonderiliyordum... Kulaklarin cinlasin; kocaman oldum ve hic unutmadim.